Hahl Bundy: Ja just det! Jag har en kompis som fortfarande hävdar att Die Hard skall uttalas på tyska haha
Inlägg: 1326127
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Hahaha, jag hade en klasskompis som med en dåres envishet hävdade att eftersom filmen handlar om tyska terrorister så ska det givetvis uttalas på tyska. ...och den killen hade en femma i tyska, själv hade man bara en svag trea.