Timrå Icon: Hahaha, jag hade en klasskompis som med en dåres envishet hävdade att eftersom filmen handlar om tyska terrorister så ska det givetvis uttalas på tyska. ...och den killen hade en femma i tyska, själv hade man bara en svag trea.
Inlägg: 1326162
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Paddan: Det kan mycket väl vara samma kille vi pratar om :-). Själv läste jag franska i fem år ;-)