Paddan: Ja men de är ju hela svenska folket med och sponsrar ;-)
Inlägg: 1326240
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Tänk om vi kunde få in ett par forwards till med Pikkarainens attityd och "småfulhet"... Det hade varit guld värt!
GOTT NYTT ÅR!!!
GOTT NYTT ÅR!!!