Inlägg: 1326245
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Laken: Ja för fan, det vore toppen. Med den låga nivå som dagens domare håller så skulle vi ha tre spelare istället för en(Ilkka) som är avstängd några matcher då och då.
GOTT NYTT ÅR!!!