1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1326475

Sv: Det finns - Ett hockeylag som heter Timrå IK
spud: Du skrev att han var ett lån och att han var SAIK:s spelare, vilket han inte är och det är långt ifrån säkert att han spelar där nästa säsong. Ett tryout är ett tryout och möjligheten att han hamnar nån annanstans är väl minst lika stor. I dagsläget så tror jag nog att TIK ligger i förarsätet om de skulle vara intresserade. Så här långt så är de nöjda och han är nöjd. Fortsättning lär följa...

Svarskommentarer

Sv: Det finns - Ett hockeylag som heter Timrå IK
Ambroo: Marcus är en stor fan av SkAIK och hans dröm är att spela där. Vad TIK vill är oavsett vad du fantiserar om ett andra/tredje/fjärde/femtehands alternativ för MH. Sen om ni vill fortsätta bygga ert lag kring spelare som blivit ratade i andra lag och så fort de blivit bra nog att komma tillbaka tar den chansen så tycker jag ni ska fortsätta med det. Men då ska nog ni supportrar tona ner er kritik kring lagbygget.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.