Säger bara - Gå dit och titta !!!! Många inlägg är det, tom från Luleå ( c : Kan vi bara visa oss enig och kämpa mot samma mål. Mer Landsortshockey i rutan! eller som vi säger Mera av Toppen av elitserien.
Keep it Up !!!!!! Följ länken + Forum & Chatta > Sporten på TV4a
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Många inlägg är det, tom från Luleå ( c :
Kan vi bara visa oss enig och kämpa mot samma mål.
Mer Landsortshockey i rutan! eller som vi säger
Mera av Toppen av elitserien.
Keep it Up !!!!!!
Följ länken + Forum & Chatta > Sporten på TV4a