för övrigt riktigt dålig webb-kommentator... Pitten står väl inte ikväll? Det tycker han i alla fall.. Mattias Karlsson heter Fredrik Karlsson ett tag och det är tydligen 2-domar system vi kör med ikväll :) inte 4-domar systemet
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
för övrigt riktigt dålig webb-kommentator...
Pitten står väl inte ikväll? Det tycker han i alla fall..
Mattias Karlsson heter Fredrik Karlsson ett tag och det är tydligen 2-domar system vi kör med ikväll :) inte 4-domar systemet