Och Modo firar triumf mot ett topplag, medans vi kapitulerar mot bottenskarapet i elitserien. Heja Perra & Classe, kanonkillar, vilken förstärkning mot förra säsongen.
Inlägg: 1326902
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Adjö Perra.
En veckas julledigt, ja vi hade det ifjol i Färjestad och det fungerade bra! Idiot!!!
En veckas julledigt, ja vi hade det ifjol i Färjestad och det fungerade bra! Idiot!!!