Inlägg: 1326913
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Man mår dåligt av att se Timrå, 4:e raka bortatorsken nu och hur fan ska detta vändas, under denna sändning har man inte hört ett enda poitivt om timrå och vi har ett lag som inte ens försöker, känns jättekul.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En veckas julledigt, ja vi hade det ifjol i Färjestad och det fungerade bra! Idiot!!!