Visst trodde jag oxå att truppen skulle vara bra. Men med facit i hand och man ser Hirscho, Pikkan och Jokela så förstår man att det är jävulska scouting missar!!! Så truppen är inte så bra som vi tror att den är.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Visst trodde jag oxå att truppen skulle vara bra. Men med facit i hand och man ser Hirscho, Pikkan och Jokela så förstår man att det är jävulska scouting missar!!! Så truppen är inte så bra som vi tror att den är.