Ja det ser mer å mer ut som ett fullständigt fiasko för Timrå, det som skulle bli en sensation med nya Finnar. Nä det är bara att luta sig tillbaka invänta det som alla väntar på.
Inlägg: 1326971
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Tyckte iaf Alexis skötte sig bra i kassen, ja förutom när han tappade pucken då... trist att han inte fick hålla nollan.