Inlägg: 1326972
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
John K: Skönt i allafall att vi slipper Råttjävlarna i kvalserien. Vi har ju betydligt lättare mot Södertälje. Sedan lär väl de allsvenska lagen spela precis som Råttorna - så dom blir väl inte heller att leka med...
Fy Fan, säger jag!
Fy Fan, säger jag!
Jag som är optimist har börjat misströsta nu. Att förlora mot nykomlingarna AIK gång på gång är skitdåligt.