1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1326984

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
#####

Jag har mentalt accepterat Kvalserien nu. Idag avgjordes det!
10 härliga år fick vi TIK-supportrar i Elitserien i alla fall!

Jag lägger ingen vikt vid Aleksis blunder eller att 2-1 var offside. För hela lagets prestation är SÅ J-VLA USEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20-5 i skott i andra perioden säger det mesta... 20-5 i en period!

Vi har knappt några spelare med attityd och vinnarskalle, där har ni grundproblemet.

#####

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Laken: Man kan ju bara hålla tummarna för att Sonnenberg blir klar och att han kan vara tungan på vågen i kvalspelet. Där kommer vi att behöva spelare som gör grovjobbet. Får han fart på laget så borde man räcka till i kvalserien. Inför en eventuell "nästa" ES-säsong så får man helt enkelt börja jobba tidigt med laget.

Får man inte fart på laget så blir det svårt mot alla "AIK"där nere.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.