Inlägg: 1327001
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
RED DEVILS: Tror du på fullaste allvar att detta slutkörda gäng skulle sett piggare ut om man tränat skiten ur sig under julveckan? Det var ju bara i säsongsinledningen man såg pigg ut, sen har man haft samma formkruva som titanic.
Något måste vara total fel i fysträningen, så många skador o så dålig ork. Som många andra skrivit så bör man nog ta o testa något nytt där, har svårt att se att det blir till det sämre......
Något måste vara total fel i fysträningen, så många skador o så dålig ork. Som många andra skrivit så bör man nog ta o testa något nytt där, har svårt att se att det blir till det sämre......
Vilket genidrag.