nästa säsong blir väl säsongen som alla sportjournalister har runkat sig sömnlösa över : att Timrå åker ur och att Leksand äääntligen tar klivet upp samtidigt som AIK klarar sig kvar... då är det ju som det ska vara.
Tio års undantagstillstånd i ES, sen är ordningen återställd. Grädden på moset vore väl om ett till jävla smålandslag slog sig upp också.. Växjö LAKERS (uttal: Jihde-dialekt)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tio års undantagstillstånd i ES, sen är ordningen återställd. Grädden på moset vore väl om ett till jävla smålandslag slog sig upp också.. Växjö LAKERS (uttal: Jihde-dialekt)