För övrigt vill jag bara säga till er som är inne på att det är "bra" att åka ur så att vi kan "starta om" att det är ren jävla bullcrap. Åker vi ur finns det inga gränser för hur stor olyckan är. Starta om fine, men starta om genom att rensa ur dököttet ur leden, och det både på spelar- och ledarsidan.
Inlägg: 1327285
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
RocknRolf2: Åker vi ur elitserien nu vet man inte ens om det finns en elitserie att gå upp till igen. Och då är vi toast.