RocknRolf2: Åker vi ur elitserien nu vet man inte ens om det finns en elitserie att gå upp till igen. Och då är vi toast.
Inlägg: 1327286
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
El Maco: Ja, tränarens förmåga att hantera den här situationen måste snart ifrågasättas.
Överleva???? I en periodpaus när man har 1-1 i årets kanske viktigaste match????
Det var många undertoner i den kommentaren.
Och det är många undertoner i min kommentar just nu...
Överleva???? I en periodpaus när man har 1-1 i årets kanske viktigaste match????
Det var många undertoner i den kommentaren.
Och det är många undertoner i min kommentar just nu...