Inlägg: 1327424
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Pär: Det nubben byggde upp har linkan monterat ner till allsvensk nivå under sin tid och lekt bort 25-30 miljoner på tokvärvningar. Det ända han kan är svammel som vet ej får se ingen kommentar bra intryck på sponsorer supportrar med en sån pajas som sportchef. Till T johansson säger jag bara töm handväskan satsa allt eller är det tll resor till bofors troja mora rögle du tänker på.
Sv: Silly Season 10/11
Pär: slänger man bara ur sej att murley är på väg bort och sen loggar ut ? ingen länk ingen förklaring , ingenting
Sv: Silly Season 10/11
Pär: När en positiv kille som du är bekymrad ser det mörkt ut
2009-11-14 16:41 var du ganska positiv i ett inlägg. Övriga 262 är rätt homogena.
Fy faan för att vara tik-supporter!