1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1327445

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Själv tror jag att jag i nån fantastisk profetia hade en blinkande bullet-markering för Hirszcho. För honom som årets succe'värvning. Så att jag inte är SC i Timrå IK har sin uppenbara förklaring.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
jaja . dags att släppa de här med skador värvningar och skit . slutspelståget stannade inte ens på perongen i år . och man har ju lite svårt att se vilket lag förutom södertälje som skulle kunna hamna under oss . så för att undvika mentala sammanbrott och psykoser så är de nog bara att se på hockey lugnt och avslappnat fram till kvalserien börjar . väl där så lär man nog få tillräcklig spänning . hoppas på fullt manskap då de smäller igång .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.