Inlägg: 1327461
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: Man har lagt det den tiden eftersom man vet att alla är trötta o orkar inte tänka o ställa jobbiga frågor. :-)
Sedan går det väl att diskutera när på dagen flest personer skulle dyka upp, morgon eller kväll. Men att det skulle komma fler "under arbetstid", än då man slutat sitt arbete vet jag inte om jag köper.