1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1328644

Sv: Positiva tråden
Men vafan händer det inget för, är dom så jävla tröga och inte fatta att vi måste förstärka laget! Den/dom nya spelarna måste spela ihop sig med laget innan kvalserien!

Skit ledning, vi måste agera som Frölundas supportrar gjorde detta håller inte.
Någon måste hända!

Svarskommentarer

Sv: Positiva tråden
nixXz: Föreningen sköts så förbannat dåligt att man vill bara spy åt skiten...Den där J-la T-J har förstört allt (Ock kom ihåg, Linkan är bara en knähund, tyvärr ser styrelsen ut att vara det oxå!)....Timrå ik är en enmans-show, en diktator som kör över allt o alla (det var därför Nubben stack oxå)Finns inget hopp kvar!

Sv: Positiva tråden
nSnacka om att Timrå-Modo i slutet på Januari blir viktig. Vilken match det kommer att bli. Förhoppningsvis så har ni Sonnenberg och Sandin då så att ni kan piska Modo.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer