1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1328657

Sv: Positiva tråden
nixXz: Föreningen sköts så förbannat dåligt att man vill bara spy åt skiten...Den där J-la T-J har förstört allt (Ock kom ihåg, Linkan är bara en knähund, tyvärr ser styrelsen ut att vara det oxå!)....Timrå ik är en enmans-show, en diktator som kör över allt o alla (det var därför Nubben stack oxå)Finns inget hopp kvar!

Svarskommentarer

Sv: Positiva tråden
Pär: Du verkar ju kunna en del. Ta o berätta för mig om hur klubben skall
skötas och hur det skall kunna bli bättre. Visste du om att TJ tog hand om en rishög o gjorde ett lyxåk av detta?

Sv: Positiva tråden
Pär: ja . då man vaknade i morse så var man ju helt övertygad om att de hade presenterats något nytt . men icke . detta är en parodi .

Sv: Positiva tråden
Man säger alltså att man måste börja göra mål, och så surrar dom om Emil Lundberg.........

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer