1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1328661

Sv: Positiva tråden
Pär: ja . då man vaknade i morse så var man ju helt övertygad om att de hade presenterats något nytt . men icke . detta är en parodi .

Svarskommentarer

Sv: Positiva tråden
Med tanke på vilket lag Timrå ställe på banan igår och vilken klass vår förstafemma har så tror jag inte Timrå kan prestera så mkt bättre än vad dom gjorde igår kväll.

Tvärtt emot en del tyckte jag både Röymark o BS var riktigt bra igår. checkade o försökte, höll tempot uppe.

Backsidan behöver inte kommenteras, dom som brukar vara bra, var bra o tvärtom, Jokela ståd väl iallafall för ett litet trendbrott i possitiv bemärkelse, man skall tänka på att han varit skadad också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer