Jockz: Ja, det är inte alls omöjligt. Men ändå borde det finnas sätt att nå ut till supportrarna, sponsorerna och övriga intressenter utan att för den skull klä av sig totalt. Dessutom kan det skapa en större förståelse över varför man agerar som man gör.
Nu tror inte jag att det är så illa, att det är fritt fall. Men situationen lär vara allt annat än mysig, om man säger så.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu tror inte jag att det är så illa, att det är fritt fall. Men situationen lär vara allt annat än mysig, om man säger så.