Icing-Ove: Ska jag vara ärlig så är det nog inte 2 toppspelare utan det kommer nog vara 2 mediokra bredd spelare :p
Inlägg: 1328897
Svarskommentarer
Sv: Positiva tråden
Kostiainen: Är det fel i trådens namn, eller är ni i fel tråd? Eller ÄR detta det mest Positiva en TIKare kan få fram nowadays??