Conny-effekten: Örebro-Mora 0-5.
Inlägg: 1328923
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
T T: Är en jävla bra spelare, men sportchef "Mozart" Andersson såg bra trött ut i intervjuven i Viasat, det har nog varit ett konstant övervakande, samtalande process hela hösten och förra året. Fantastisk spelare, klar ES klass men vågar vi? Samtidigt sitter vi i skiten och behöver en sådan klass spelare.