Inlägg: 1329310
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: Precis, och just därigenom kan man ju ta t.ex. det ryktet med den lilla nypan så att säga. Precis som man kan ta Kentas uttalande om att han ville vara kvar men inte var önskvärd hos klubben. Han ville säkert stanna men han ville nog ha en "skälig" lön som samtidigt skulle matcha de andra anbud han uppenbarligen fick.
Just ja, match var det ju också.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: Vinner SSK med minst tre mål och Modo vinner och vi torskar.
Ja då är vi helt plötsligt jumbo.
Ja då är vi helt plötsligt jumbo.
Ser ut ungefär som mot SAIK det här.