1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1329310

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Knylan: Det kom på tal nu för att vi diskuterade negativa vändpunkter de senaste säsongerna. Nog om det ja, men lustigt att du nämner just Hahl för det lilla kärleksparet är ju återförenat i FHC nu.

Ser ut ungefär som mot SAIK det här.

Svarskommentarer


Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2:
Då kan man gå ut och skotta snö då :((. Helvete !!!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06

RocknRolf2: Precis, och just därigenom kan man ju ta t.ex. det ryktet med den lilla nypan så att säga. Precis som man kan ta Kentas uttalande om att han ville vara kvar men inte var önskvärd hos klubben. Han ville säkert stanna men han ville nog ha en "skälig" lön som samtidigt skulle matcha de andra anbud han uppenbarligen fick.

Just ja, match var det ju också.


Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: Vinner SSK med minst tre mål och Modo vinner och vi torskar.

Ja då är vi helt plötsligt jumbo.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.