söder över: Jag blir fan i mig målös! Ännu en kväll med så jävla mycket ÅNGEST! Vilket jävla skitlag!! Agera nån!!
Inlägg: 1329321
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
pingvin: vi kommer att gå + iår enligt tj...
tik agerar för för fulla muggar...
tik agerar för för fulla muggar...
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Inte ens Granath är en särskilt bra värvning.
Dra åt helvete Linkan din jävla nolla!
Dra åt helvete Linkan din jävla nolla!