Fan vad jag hoppas Perra får ett psykbryt i omklädningsrummet nu. Att han radar upp fjunisarna efter en vägg och hyllar deras kämpa glöd, och att han ställer alla våra underpresterande finnar, tröttbackar mfl mot den andra väggen. Skrikande slår av ett gäng klubbor, pissar på golvet framför dem, hotar med tunnelbana och tåg i andra klass hem om man inte börjar spela efter sin lönecheck.
Väck våra jävla sengångare! Målchanser ska väl för fan inte vara fridlysta i Timrå?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Väck våra jävla sengångare! Målchanser ska väl för fan inte vara fridlysta i Timrå?
Redigerad kommentar