Nu spelar de ju faktiskt något man nästan skulle kunna kalla bra. Så snart blir det väl 3-1 Djurgården.
Inlägg: 1329372
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Simmalugnt: Ja läskigt detta... Vi måste få utdelning när vi nu lyckas skapa lite. Kyla efterlyses!