Inlägg: 1329404
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Simmalugnt: Jag sa att det fanns inget hopp. Jag hade fel.
Det finns ett litet hopp. Han heter Linus Werneman.
Det finns ett litet hopp. Han heter Linus Werneman.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
Simmalugnt: Och gissa vilket lag som varit hans favoritlag sen födseln? Jo, Djurgården.....
En Luleåfödd kille som har Sollentuna som moderklubb som hamnar i Timrå från Njurunda.
It's a strange world after all verkar vara mottot för dagen ja.
Redigerad kommentar