Många är vi ! Men idag är en ny dag, med dessutom Hockey kväll i kväll. Detta måste ju resultera i ännu mera inlägg. Ni som inte har noterat era åsikter om TV4 sportens arrogans mot TIK. Gå genast och berätta vad ni känner. VI som redan står där, Buss på igen !!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ni som inte har noterat era åsikter om TV4 sportens arrogans mot TIK. Gå genast och berätta vad ni känner.
VI som redan står där, Buss på igen !!!!!
Enade blir vi starka !
Keep it Up !!
Följ länken + Forum & Chatt > sporten på 4an