1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1329784

Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Jag gläder mig åt vinsten o det är vi själva som kan ändra vår situation. Men the Timrå way är ändå the Timrå way :-)

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Hockeygudarna står där och pekar med sina fula fingrar...OBEY, böj dig du ynkliga Timråit. Inrätta dig i ledet och acceptera din underlägsenhet, din existens som ful ankunge.

Men jag smörjer min tatuering och blänger trotsigt tillbaka. Jag VÄGRAR låta mig rektumpenetreras hur mycket som helst!

Nu tänker jag vara stolt Tikare åtminstone till på lördag!

Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Visst är det så. Men jag menar bara att vi har tillräckligt mycket att spy galla över utan att behöva dra in matcher som vi öht inte kan påverka. Att sedan tingens ordning är sådana, att som Timråit ska man ner på jorden illa kvickt, det är en annan femma..;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.