1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1329903

Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Jo, men som sagt: 'Goddag yxskaft' är ju Linkans middle name. Det vet vi ju, och därför känns det helt meningslöst att dra några växlar av att han gör så nu också.
För min del får han gärna svara på Swahili, så länge han levererar några spelare inom jävligt kort. Gör han inte det kan han åka till Thailand på låååång semester.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Bragd-Birger: Känns inte som att Linkan kommer att fixa nåt nyförvärv.
Han är inkompatibel :)

Efter den här säsongen ska sopan bort!

Sv: Silly Season 10/11
Bragd-Birger:Jag tror Linkan sitter still i båten och njuter av arbetsron som gårdagens seger innebar.

Sv: Silly Season 10/11
Räknar bort Landers kraft/fart med ca 80% på lördag. På grund av jetlag får vi vara glada om han sitter med ombytt, eller lyckas prestera i Hirsoklass.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.