Inlägg: 1329955
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Men nu väntar jag bara på Laken som ska komma in här och tala om för oss att man minsann kan maila Linkan istället om man törs och inte klaga på honom här.
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: För att fortsätta på Lundeltemat: "en värvning som inte blev av är också en värvning."
Jag tror att jag ska göra som Lundell när det gäller Linkan.
Det är roligt med folk som inte har alla knivar i rätt låda eller ens slipat dem, eller ens håller i dem rätt.
Jag måste ändra uppfattning här.
Det är inte roligt när det gäller Linkan längre.