Bragd-Birger: Får vi tillbaks två till tre av våra skadade spelare tror jag helt klart på slutspel och möjlighet till SM-guld. Vad talar mot?
Inlägg: 1329984
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Smokey: Jag har då fan inte gett upp slutspel än. Nej, chanserna är inte stora. Nej, Linkan kommer sannolikt inte att leverera det vi vill ha. Men va faen. Är det sport eller Helena Bergström-imitationer vi håller på med?