Inlägg: 1329989
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Bragd-Birger:du är alltid läsvärd, både inledningsvis och avslutningsvis. Jag var inte helt igenom ironisk. Varken nu eller i förra inlägget. Det KAN mkt väl bli som jag beskrev...och isf får jag en ribba som inte ens en årsdos av Viagra kan matcha!
Sv: Silly Season 10/11
Bragd-Birger: Jag tycker att det är lika konstigt att linkan tackade ja till sportchefsjobbet i Timrå som det var självklart att Fredrik Andersson tackade nej till detsamma (eftersom han är modoit). Endera anställer man en eldsjäl eller ett proffs. Timrå valde inget av alternativen.
Avgå Linkan! Vad fan håller du på med? Snål-TJ! Hur kan man inte ha råd att värva när det kostar typ 20 millar att åka ur??!! Varför hade vi inte full trupp i september, mongo-Linkan??!!1 Vi kommer att hamna i kvalserien!! Och där kommer vi att åka ur!!? Ser inte Linkan att vi ligger brunt till??!
Sådär, hängde på lite läsvärt där på slutet. Hoppa över början så kanske du får lite mysribba!