Smokey: Ja, Per Oscarsson måste fan ha varit timråit. Så fort han kände röklukt satte han sig och spammade Elsäkerhetsverkets forum med gnäll.
Inlägg: 1330000
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Bragd-Birger: Jag tycker Per O framstår som alltför positiv i sina filmer jämfört med majoriteten härinne. Inte minst i filmatiseringen av Hamsuns Svält.