Olle: Äh...idag kan nog inte ens HB:s risiga kista rädda oss..:(
Inlägg: 1330422
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: Dokumenterar han skapelsen och lägger ut det på jagsvarvadeenvasavmittras.se så gör han iaf nån glad.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: sista strimman hopp lämnar nog för dagen då kuben presenteras som domare.