Dream Team: Det är ju Bundy som ska dynga, jag ska bara sätta mig i bilen jag!
Inlägg: 1330418
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Ja inte ska jag stå upp för laget eller kanske.....jag vet inte
Johnny H sa ju alltid förr: "Att sitta o se på hockey är som att stå o skita. Det blir inget tryck."
Hmm jag är kluven.
Johnny H sa ju alltid förr: "Att sitta o se på hockey är som att stå o skita. Det blir inget tryck."
Hmm jag är kluven.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Äh...idag kan nog inte ens HB:s risiga kista rädda oss..:(