Inlägg: 1330426
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Hahl Bundy: Haha! Din velighet känns lite krystad...kanske du ska prova att...äh jag ger upp direkt!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Hahl Bundy: Bra citat käre bundy! Idag tippar jag 8 - 2 till värmlänningarna, snälla gud ge oss nåd från tvåsiffrigt och låt oss slippa se skogs indianare i egen zon.
Johnny H sa ju alltid förr: "Att sitta o se på hockey är som att stå o skita. Det blir inget tryck."
Hmm jag är kluven.