Kolan är så ohyggligt lam i 5-3.
Inlägg: 1330578
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
RocknRolf2: Hur gick det där friläget till? Tappade BS pucken på vägen till målet eller vad?