RocknRolf2: Hur gick det där friläget till? Tappade BS pucken på vägen till målet eller vad?
Inlägg: 1330599
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Ja, alldeles innan avslut så hoppas pucken iväg. Mycket dåligt.