1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 133081

Sv: Inget igen på TV4 sporten
Har nyss talat med en Fotograf som brukar jobba åt TV4a.
Den stora boven i dagens massmediala förnedring av Svensk ishockey är i själva verket Rickard Fagerlund. Han annsvarar dessutom för att det skall vara slippsarna som skall ha de bästaoch flästa plattserna på en Ishockey arena.
Allt för pengarna mao. Han kommer inte ihåg exakt men 95 skulle Svenska ishockey förbundet ha uppåt en 20000 Kr/sekund som sändes i etern. Visst förstår man då att dom drar åt svångremmen.
Men då borde prioriteten vara ännu högre på urvalet dom visar.
Så på dom igen ! Enade vi står !
Keep It Up !

Länk+ Forum & Chatt > sporten på 4an.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.