tik02: Gärna AIK-torsk också...
Inlägg: 1330982
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: Jag sparar min glädje tills jag får se målen men jag vill bara flika in till dig min käre Mike, att du minsann missade DIF ändå ikväll. Surt sa räven!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: hellre de , jag tror de är dom vi krigar mot . modo är snart långt förbi