mikenomad: Jag sparar min glädje tills jag får se målen men jag vill bara flika in till dig min käre Mike, att du minsann missade DIF ändå ikväll. Surt sa räven!
Inlägg: 1331001
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Olle: Äh...viktigaste var att jag även missade TIK. Men du körde bil och jag gjorde mitt, dvs tippade mot Timrå. Jävla tur det när HB svek...;)