73Sjöbba: ;) Surmule
Inlägg: 1331005
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
bisterfinnen: Jag är absolut inte sur. 3 härliga poäng, god mat och några pilsner.
Blev lite besviken på din kontring dock.
Blev lite besviken på din kontring dock.