Inlägg: 1331018
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
73Sjöbba: Kan inte vara så lätt att leva med om du är sådär grinig tom när du är glad, hehe. Grattis förresten.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Fullständigt rättvis seger! Vi gör en riktig kanonmatch.
Det enda negativa är väl att vi gör för lite mål. Segern borde varit större ;)
Det ser bättre ut på samtliga positioner nu. Från målvakt till sista forward. Vi jobbar som ett lag igen!
Det enda negativa är väl att vi gör för lite mål. Segern borde varit större ;)
Det ser bättre ut på samtliga positioner nu. Från målvakt till sista forward. Vi jobbar som ett lag igen!
Blev lite besviken på din kontring dock.