Inlägg: 1331062
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
The great one:
Marängovitch är en sådan monumental besvikelse att man saknar ord. Han är ju fan segare i benen än en vandrande pinne.
Marängovitch är en sådan monumental besvikelse att man saknar ord. Han är ju fan segare i benen än en vandrande pinne.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
The great one: Håller med. Kolan var också okej, förutom att han vägrar skjuta ordentligt. Jokela var däremot ingen höjdare och Granath såg vimsig ut. Men bäst i Timrå var Viinanen, signa honom till nästa säsong pronto!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
The great one: Tycker inte att det är någon som faller igenom!
KimH gör en helt ok match idag.