The great one: Håller med. Kolan var också okej, förutom att han vägrar skjuta ordentligt. Jokela var däremot ingen höjdare och Granath såg vimsig ut. Men bäst i Timrå var Viinanen, signa honom till nästa säsong pronto!
Inlägg: 1331070
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
RocknRolf2:
Kim hakar sej fram och dräller med pucken för ofta för att jag ska vara nöjd, Pikken är störd i skallen.
Pikkarainen = Ed Ward
Hirso = Vattenskidåkare
Övriga i laget är helt OK...
Kim hakar sej fram och dräller med pucken för ofta för att jag ska vara nöjd, Pikken är störd i skallen.
Pikkarainen = Ed Ward
Hirso = Vattenskidåkare
Övriga i laget är helt OK...